reklama

Mimozenstania

Verím, že fenomén UFO je 100% démonický. Verím, že je to reálny fenomén, nie len hlúpa povedačka zopár obmedzencov. Verím, že UFO je reálne,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Mimozemšťania z kresťanského pohľadu

Posted on February 13, 2015

 by zahadyaproroctva

Verím, že fenomén UFO je 100% démonický. Verím, že je to reálny fenomén, nie len hlúpa povedačka zopár obmedzencov. Verím, že UFO je reálne, mimozemšťania sú reálni, rozporcované zvieratá sú reálne a vlády (zvlášť tá americká) majú určité kontakty s týmito bytosťami. Ale myslím si, že celá vec je, vo svojej podstate, démonická.

Tak … ponúkam tento dokument v odpore k tomuto veľkému podvodu. Môj úmysel je informovať tých Kresťanov, ktorí túžia spoznať fenomén UFO z kresťanského ponímania. Z tohto pohľadu som aj viedol svoj výskum celej záležitosti. Ak sa mýlim, nič sa nedeje. Ak mám pravdu, spoznáte skutočný stav veci, tak ako to chce Boh.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na začiatok možno spomenúť, že veľa vysoko postavených kresťanov a kresťanských skupín považuje mimozemšťanov za démonické bytosti: Hank Hangraaff (Kresťanský výskumný inštitút „Bible Answer Man“), sekta Watchmen Fallowship, či autori Chuck Missler, Dale Sumbreru, Wiliam R. Goetz, dr. Mark Eastman a mnohí iní.

Tiež je zaujímavé, že niekoľko nekresťanských zdrojov hovorí o UFO ako o niečom démonickom. Bývalý šéf Britského obranného zboru Admirál britského vojnového loďstva Lord Hill-Norton hovorí, že stretnutia s UFO sú “celkom určite protikladné k ortodoxnej kresťanskej viere.“ Gordon Creighton, budhista a vydávateľ časopisu Flying Saucer Review (Skúmanie lietajúcich tanierov) hovorí: „Skutočne verím, že veľká časť tohto fenoménu je to, čo sa nazýva satanským.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takéto objasnenia sú neustále zavrhované UFO komunitou ako príliš jednoduché. Článku, v ktorom sú Hill-Norton a Creighton citovaní (môžete si to vyhľadať v News Archives Section na anglickej stránke http://www.mufon.com) sa dostalo búrky hnevu zo strany čitateľov – laických ufonadšencov. Hlavná kritika teórie mimozemšťania-sú-démoni smeruje asi k tomu, že je to proste príliš prehľadné. Podľa nich je hlavná podstata UFO nevysvetlená, čo v podstate znamená, že je nevysvetliteľná. Ale čo ak sa to vysvetliť dá ? Aj tak sa pred tým budú neustále zatvárať oči ?

Pôvodne som zamýšľal urobiť toto štúdium v tom zmysle, že by som odmietol „teóriu démonov“ ako naivnú. Pamätám si, že som posielal mail bývalému profesorovi v ktorom som ho informoval, že začínam so svojím skúmaním. Napísal som mu tiež, že to chcem skúmať naozaj seriózne a nebudem akceptovať jednoduché odpovede, ktoré som počul: a síce, že mimozemšťania nie sú nič iného ako prestrojení démoni. Veci sa hovoria …

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čítal som tucty tradičných kníh o UFO. Čítal som, rovnako, kresťanské knihy o tomto probléme. Pozeral som programy a čítal som články. Surfoval som po internete. Vymieňal som si názory s bádateľmi UFO po celom svete. Ako som tak študoval, našiel som isté argumenty zaváňajúce pravdou, dávajúce viac zmyslu do celej záležitosti ako iné, argumenty vysvetľujúce mnohé z tohto fenoménu. To je ten dôvod pre ktorý sa to robí, no nie ?

Ako som tak skúmal dôkazy a počúval argumenty, musel som prehodnotiť môj pohľad na celú záležitosť. Nemôžem už viac tvrdiť, že „teória démonov“ je iracionálna. Po tom všetkom nemá zmysel odmietať démonickú teóriu ako zcestnú, ako by to bolo bez môjho vyšetrovania. A čo ak, najčastejšia odpoveď – je to príliš jednoduché, príliš prehľadné, než aby to tak bolo – je skutočne tá pravá ? Pevne verím, že keď si prečítate moje argumenty nižšie, rovnako prehodnotíte svoj pohľad na celú záležitosť aj vy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poznámka: V tomto dokumente som musel občas vyjadriť svoje nesmierne pobavenie nad tvrdeniami týchto „mimozemšťanov“ a ich zástancov. Niekedy hovorievam, že „mám rád“ alebo „milujem“ to alebo ono. Neznamená to, že schvaľujem komické vsuvky, ale že sa zabávam nad ich neuveriteľnou neohrozenosťou. Myslím si, že sa Boh na nich smeje tak isto.

Argument č. 1

Žiaden praktizujúci kresťan nebol nikdy unesený

V Cirkvách, či už v Amerike alebo vo svete, sú minimálne dve skupiny ľudí: Kresťania, čo o sebe len hovoria že sú Kresťania a potom tzv. praktizujúci Kresťania. V jednotlivých Amerických štátoch je v priemere 85% Kresťanov, ktorí to o sebe len tvrdia a asi 15% tých skutočne praktizujúcich. Nie je jednoduché odlíšiť jedných od druhých len tak na pohľad, ale čas a nepriazeň osudu vždy odhalia kto je ovca a kto vlk.

Zdá sa, že mimozemšťania nemajú žiaden problém rozoznať praktizujúcich Kresťanov. Zdá sa, že táto časť populácie je ako jediná imúnna voči aktivitám UFO. Praktizujúci Kresťania len zriedka kedy, ak vôbec, vidia aspoň malú UFO machuľku a je u nich zaznamenaný len minimálny počet pokusov o únos (O tejto skutočnosti si môžete prečítať zaujímavý článok na tejto anglickej webovej stránke:http://www.angelfire.com/on2/ce4/premise.html). Niektorí unesení tvrdia že sú Kresťania, ako napríklad Betty Andressonová, no podľa jej výpovede sa zdá, že patrí skôr do skupiny tých, čo to o sebe len tvrdia.

Tak, ak sa pokladáte za výskumníka UFO a zistíte, že existuje skupina ľudí imúnna voči UFO aktivitám, nezaujme vás to ? Neposvietite si na týchto ľudí trochu viac, aby ste zistili v čom sú rozdielni ? Je veľká neochota časti nekresťanských ufológov považovať Kresťanstvo za odpoveď na tento problém a tvrdo ho odmietajú – hoci práve Kresťanstvo dáva tú odpoveď, ktorú neustále hľadajú.

Je zdokumentovaným faktom, že lietajúce taniere sa najviac zjavujú v krajinách kde je minimum Kresťanov alebo kde nie sú žiadni. Brazíliu, Rusko, Čínu, Mexiko, Jamajku a iné destinácie kde sú Kresťania len na okraji, majú úfóni obzvlášť v obľube. Zdá sa, že existuje určité prepojenie medzi vplyvom kresťanskej náuky na národ – alebo jednotlivca – a aktivitami UFO.

Tak isto je faktom, že sa mimozemšťania zjavujú s rastúcou pravidelnosťou aj Amerike, ale to aspoň svedčí o slabnúcom vplyve Kresťanstva u nás doma.

V Biblii existuje pasáž ktorá, ako sa zdá, s fenoménom UFO súvisí: Zjavenie 9:1 – 11 hovorí o démonických kreatúrach, ktoré sa zhlukujú nad zemou, aby trýznili ľudstvo. Je pritom nesmierne zaujímavé, že tieto bytosti sú limitované len na „tých ľudí, ktorí nemajú na čele Božiu pečať“ Inými slovami, len praktizujúci Kresťania boli oslobodení od ich trýznenia. A to sa dosť podobá na súčasnú UFO aktivitu

Podľa mňa, tento argument je sám o sebe presvedčivý. Ak existuje na Zemi skupina ľudí imúnna voči mimozemským únosom je to podivné a výskum by sa mal uberať týmto smerom. Nech už ste dospeli k akýmkoľvek záverom, ja si myslím, že jeden z nich musí byť ten, že mimozemšťania skrátka nemajú radi praktizujúcich Kresťanov. Biblia nám dáva jasne najavo (1 Ján 4:4, Lukáš 10:17, Rimanom 8:38), že skutočný Kresťan sa nemusí báť démonov – alebo mimozemšťanov, či podobných vecí.

Argument č. 2

Volanie mena Ježiš preruší práve prebiehajúci únos

Sú len tri metódy, ktoré dokázali prerušiť pokus o únos: spravodlivý hnev, sila ducha a volanie mena Ježiš vo viere. Prvé dve dokázali zastaviť len konkrétny únos, ale nezastavili úsilie mimozemšťanov úplne. V týchto prípadoch sa mimozemšťania jednoducho zjavili v inej forme skúšajúc novú taktiku.

Len volanie mena Ježiš Kristus môže zastaviť pokusy o únos úplne. CE-4 (na anglickej stránke http://alienresistance.org/ ) hovorí príbeh jedného Kresťana, ktorý zistil, že sa práve stáva objektom únosu.

Ležal na posteli obrátený chrbtom k brechajúcim psom, keď ho niečo paralizovalo. Nemohol kričať. Nevidel nič len sivú hmlu alebo opar no vycítil, že niekto alebo niečo bolo v jeho izbe. Jeho ženu to neprebudilo. Ďalšia vec ktorú si uvedomil bolo, že sa vznášal nad posteľou. Mal dojem, že ho vo vzduchu drží žrď vsunutá do jeho konečníka. V tomto okamihu zažíval hrozné muky, no nemohol kričať.

„Myslel som si, že mám čo dočinenia so satanom, že ma diabol dostal a držal ma, vrazil mi nejakú žrď do konečníka a nechal ma vo vzduchu. Bez pomoci som nemohol nič urobiť. Povedal som Ježišu, Ježišu zachráň ma ! alebo Ježišu, Ježišu, Ježišu ! Keď som to spravil niečo som cítil alebo počul, niečo také ako keby moje slová tomu, čo ma držalo vo vzduchu, ublížili, nech už to bolo čokoľvek. Cítil som, že ma to opustilo a ja som padal. Narazil som tvrdo na posteľ pretože to bolo tak, ako keby ma niečo na ňu doslova šmarilo. Moja žena sa zobudila a pýtala sa ma, prečo skáčem po posteli.“

CE-4 odhalil stovky podobných skúseností. Únosy môžu byť natrvalo zastavené len jednou jedinou vecou: menom Ježiš. Vyvstáva teda otázka, prečo by meno primitívneho zbožného muža (čo mimozemšťania o Ježišovi tvrdia) malo moc nad blížiacimi sa bytosťami z iných planét ?

Môže byť, že meno Ježiš samo o sebe, bez viery, nezabráni únosom. V Novom Zákone je zaujímavý príbeh o Židovskom exorcistovi, ktorý skúšal pomôcť posadnutému človeku tým, že volal meno Ježiš, no sám neveril že Ježiš je syn Boží. Posadnutý muž začal exorcistu biť a ten sa dal na útek.

Sila mena Ježiš ktoré, ak sa volá vo viere že nám Ježiš aj skutočne pomôže, dokáže prekaziť a úplne zastaviť únos človeka mimozemšťanmi, je ďalší silný dôkaz skutočnej podstaty tohto fenoménu. Zbežný pohľad na Nový Zákon nám prezrádza to isté. Kamkoľvek Ježiš šiel, démoni sa pratali. Dnes platí, že v akomkoľvek ľudskom srdci Ježiš žije, takému človeku sa démoni vyhýbajú. Neskôr si rozoberieme zvláštnu podobnosť medzi príbehmi o mimozemských únosoch a posadnutím démonmi.

Tak ako démoni v Novom Zákone, aj mimozemšťania 21. storočia majú strach z mena Ježiš.

Argument č. 3

Zvláštny súvis medzi aktivitou UFO a okultizmom

Tak, ako je súvis medzi praktizujúcimi Kresťanmi a absentujúcou aktivitou mimozemšťanov, tak existuje aj súvis medzi tými čo experimentujú s okultizmom a zvýšeným záujmom bytostí „z iných planét“ o nich. Dokonca i tradičná UFO literatúra hovorí, že obete únosov „majú sklon byť mimo akejkoľvek cirkvi“ a často sa priznávajú k okultným praktikám.

Čo znamená fakt, že tí čo sa zaujímajú o okultizmus, majú rôzne skúsenosti s UFOm ? Majú títo ľudia viac otvorené mysle – alebo jednoduchšie, sú viac otvorení démonickým vplyvom ? Skutočne existuje spojitosť medzi záujmom o nadprirodzené, paranormálne javy (tak ako o satanizmus) a UFOm.

Michael Mannion vo svojej knihe Project: Mindschaft hovorí, že ľudia ktorí oznámili určitý kontakt s UFOm – stačilo pritom len tzv. stretnutie prvé druhu (teda číročíre pozorovanie) – okamžite sa stali obeťami poltergeistu (to sú tí „duchovia“, čo spôsobujú pohyb stola, gauča, lietajúce šálky na čaj atď. – pozn. prekl.). Platí teda rovnička: pozorovanie UFO = poltergeist/démonická aktivita.

Obete týrania špecificky robeného ako satanistický rituál, týrané deti, rozdvojené osobnosti – títo všetci sú VIP kandidáti na kontakt s UFOm, rovnako ako deti tých, čo praktizujú okultizmus. Existuje záznam podľa ktorého jednému utrápenému rodičovi povedala mimozemská bytosť toto: „Deti patria nám.“

To je veľmi znepokojujúca skutočnosť. Nevinné deti dospelákov ktorí sa venujú okultným praktikám sú v démonskom zovretí ako hračky na hranie. Ich právo na výber bolo zmazané rozhodnutiami ich rodičov.

Apoštol Pavol píše o efekte, ktorý má praktizujúci Kresťan na zvyšok rodiny. 1. Kniha Korinťanom 7:14 hovorí: „Lebo neveriaci muž sa posväcuje v žene a neveriaca žena sa posväcuje v bratovi. Inak by boli vaše deti nečisté, ale teraz sú sväté.“

Inými slovami, deti veriacich rodičov sú od mnohých nedobrých vplyvov chránené, sú pod Božou ochranou. Ale čo sa deje v domácnostiach nepraktizujúcich Kresťanov ? „Deti patria nám.“ A toto platí pre duchovne neutrálne rodiny. Dokážete si predstaviť, čo sa potom robí deťom, ktorých rodičia sa venujú okultizmu ?

Je mi veľmi ľúto týchto nevinných detí. Modlime sa za ne. Pomôžme ich oslobodiť od tých hrozných pút. Toto je duchovná vojna a deti sú vždy obeťami vojen. Rodičia ich možno „obetovali“ nepriateľovi, ale Ježiš zaplatil výkupné aj za ne, aby ich oslobodil.

Ježiš 2x stretol rodičov posadnutých detí (Matúš 15:22-28 a Marek 9:14-29). V oboch prípadoch bol zvlášť vyvedený z mieri a prudký k rodičom. Môže byť, že bol nahnevaný na ich uctievanie modiel, čo spôsobilo, že ich deti boli vystavené útokom zlého ?

V oboch prípadoch naliehal na rodičov aby vyhlásili že veria v Neho. Je skutočne dôležité aby bol v dome veriaci človek, čo by zabránilo v návrate démonov do jeho príbytku (Lukáš 1:24-26) ?

Hnutie New Age tvrdí, že ich média často komunikujú s extraterestriálnymi bytosťami. Tieto super bytosti môžu nadviazať kontakt so Zemou práve skrz takéto médium. Vždy som vedel, že tzv „channeling“ je absolútne démonskou záležitosťou. Čo je to za forma posadnutia (mimotelovým duchom) ? Ak tieto bytosti hovoria skrz médium že sú mimozemšťania, neexsituje potom nejaká spojitosť medzi démonmi a mimozemšťanmi ? Je mi na pobavenie, že správy ktoré títo „channelingoví“ mimozemšťania podávajú sú presne tie isté, aké podávajú aj ľudia ktorí boli unesení.

Možno je v tom viac ako len pohodlie zamestnancov vašej lokálnej knižnice, kde sa všetky knihy o UFO nachádzajú pri knihách o čarodejníctve, channelingu, minulých životoch, mimotelových zážitkoch, či duchoch. A možno sú to všetko len rôzne variácie tej istej démonickej sily.

Čo to znamená, že existuje niečo ako priama linka medzi UFOm a okultizmom ? Prečo by malo existovať spojenie medzi high-tech astronautmi a starými babkami, čo melú akési hlúpe nič nehovoriace zaklínadlá pod mesiacom v splne ? Dovoľte mi odcitovať čo povedal „hlas“ skrze jednu ženu:

„Môže to byť … Satan ?“, „No, zlatíčko, možno máš tento krát skutočne pravdu.“

Argument č. 4

Psychologická nátura mimozemských návštevníkov

Na pozorovaniach UFO, mimozemských návštevníkoch a pokusoch o únos je niečo zvláštne. Niečo, čo sa vymyká fyzike ako takej. Skoro ako keby sa celá vec dostávala pozorovateľovi priamo do mozgu.

Mali ste už niekedy smietku v oku ? Ako ste si mohli všimnúť, smietka letí oproti jasne modrej oblohe v pozadí. Nemysleli ste vtedy na to, – pričom hovoríme o milisekundách – že sa pozeráte na niečo vzdialené, napr. na nejaký divoko poskakujúci letiaci objekt ? Celý čas bola pritom smietka oveľa, oveľa bližšie, ako ste si možno mysleli.

UFO robí neuveriteľné, fyzike odporujúce manévre – dokáže zatáčať v pravom uhle, zhmotniť sa a opäť doslova zmiznúť, meniť farby a tvar, spojiť sa a rozdeliť. Jedno možné vysvetlenie ako to mimozemské plavidlá dokážu je, že sa o „klasické“ vesmírne lode, ako zo Star Treku, vôbec nejedná.

Čo ak sú tieto „vesmírne plavidlá“ skutočne len psychologické preludy nachádzajúce sa na skutočnom pozadí ? Niečo také, ako sú špeciálne efekty vo filmoch, kde sa hlavný hrdina stretáva s počítačom vytvorenou kreatúrou ? Takéto veci vytvorené počítačom tam v skutočnosti nie sú, ale divák v telke ich vidí, ako keby tam boli. Už viac nemožno veriť všetkému, čo vidíme.

Nehovorím, že všetky zjavenia UFO sú preludy a ilúzie ale verím, že u mnohých to tak je. Niektoré lietajúce taniere sú zachytené na fotografiách, videách, či radaroch. Iné pozorovali stovky svedkov. A po niektorých ostávajú dokonca aj fyzikálne stopy ich prítomnosti. Takže, samozrejme, existujú aj mnohé fyzikálne prejavy týchto vecí. Ale všimli ste si niekedy aké rozmazané a nejasné sú tieto objekty na jednotlivých fotografických a filmových záznamoch ? Skoro ako keby tam tie taniere tak úplne neboli .

Ak je UFO reálna záležitosť, kde sú dôveryhodné dôkazy ? Ak by niekde aj spadol lietajúci tanier, nejaký vidiečan by si skôr či neskôr nejakú panelovú dosku z marťanskej lode pohodenú len tak na poli uchmatol. Prečo dodnes nie je nič také k dispozícii ? Kde sú ostré fotky – také, ktoré nemožno ani v najmenšom pokladať za falzifikáty ? Unesení hovoria o určitých artefaktoch – čarodejnícke knihy, zlaté disky atď. – ktoré im podarovali ich vesmírni kamoši. Avšak jednotlivé exempláre majú vždy nejaký zádrhel. Niečo v takom zmysle, že oni v skutočnosti majú len malú a nepodstatnú časť, niečo také.

Mimozemšťania často premietajú určité obrázky priamo do mysle uneseného človeka. Tieto obrázky majú často krát erotický charakter. Takže moja otázka znie: ak „mimozemšťania“ premietajú erotické obrázky do mysle nejakého človeka, prečo je tak divné myslieť si, že aj samotné lietajúce taniere nie sú nič iné ako do mozgu premietaný obraz ?

Mnohé príbehy o únosoch do UFO hovoria o tom, že mimozemšťania hovoria k uneseným telepaticky. Zdá sa, ako keby všetky druhy mimozemšťanov, ktoré navštevujú matičku Zem, mali tie isté telepatické schopnosti (čo vypadá už na prvý pohľad absurdne) – alebo, možno nejde o komunikáciu s hmotnou bytosťou ale o „predstavenie“ ktoré sa hrá vo vnútri hlavy toho ktorého uneseného človeka.

Unesení pravidelne hovoria o „prepojení“ medzi nimi samotnými a UFOm. Takýto človek vidí UFO a môže si želať (!) aby prišlo bližšie. Tak ako sa zdá, že ten objekt človek vidí, tak sa aj zdá, že ono to pozoruje jeho samotného. Človek si všimne, že lietajúcu tanier doslova vidí nad susedovým domom, no nikto iný to nevidí. Aj tak sa to najčastejšie deje, keď je osamotený (Ha, niečo podobného nám raz vravela jedna moja vyučujúca. Keď bola kdesi na návšteve, zbadala nad druhým domom lietajúci tanier, no keď za pár sekundičiek prišla aj jej známa, tak tam už nič nebolo – pozn. prekl.) Jeho alebo jej exluzívne predvedenie mimozemského vesmírneho plavidla. Jedna osoba vidí UFO a silou vôle docieli, že sa lietajúci tanier „zjaví“ aj ostatným.

Únosy rovnako zahrňujú aj psychologické elementy. „Mimozemšťania“ sa doslova hrajú s mysľami unesených, sľubujú im jednu vec potom dodajú inú, alebo tvrdia že majú zásadnú správu pre ľudstvo, no vypotia nezmyselný bľabot alebo absurdné inštrukcie. Unesení často pociťujú psychologickú manipuláciu alebo týranie.

Iný podozrivý aspekt je vzhľad vnútrajška ich lode. Vždy vypadá že má iný tvar, ako by sa mohlo zdať z vonkajška. Ľudia opisujú že si pripadajú ako keby snívali.

Páči sa mi, ako sa vnútrajšok týchto lodí vždy ukazuje pre ľudí rôznej doby vysoko high-tech. Návštevník UFO z roku 1950 opisuje, že videl plošinu vedľa plošiny s magnetickými páskami. Unesení z dnešných čias už ale opisujú obrazy projektované v 3D forme pomocou laserov. Nie je divné, že mimozemšťania zo všetkých častí vesmíru robia vo svojich technológiách pokroky presne v takom istom časovom rozpätí ako my, ľudia ?

Myslím si že je na pobavenie, že sa UFO a mimozemšťania zjavujú vždy v presnej takej forme, akú by ľudia očakávali. „Siví“ a ich lietajúce mašiny sú pre nás vzorom. Je naozaj zábavné, že „skutoční mimozemšťania“ vypadajú presne tak, ako tí v TV. Inými slovami: mimozemšťania možno preto vypadajú tak ako ľudia predpokladajú že by vypadať mali, pretože sa v skutočnosti vynárajú z vnútrajška mysle toho ktorého pozorovateľa.

Jedna vec naviac. Už som spomínal, že mimozemskí návštevníci vypadajú ako zo sna. Avšak čo ak to je skutočne len sen ? Veľmi často sú ľudia unášaní zo svojej postele práve vo chvíli, keď ostatní členovia rodiny spia. Pravidelne som sa stretával s UFOm a mimozemšťanmi práve vo svojich snoch. Vždy keď sa mi o nich snívalo, bol som si vedomý, že na tom celom je niečo démonické. Našťastie Duch Boží vo mne ma nabádal aby som urobil rozhodujúci krok. Preberal som sa v tom, ako som odmietal týchto „mimozemšťanov“ v mene Ježiš – a oni aj utiekli. Unesení často opisujú UFO – ako niečo čo ma súvis so snami v ktorých oni sami prijímajú pozvanie od mimozemských bytostí. Krátko nato nadviažu „skutočný“ kontakt s nimi alebo sú nimi unesení.

Nehovorím, že títo návštevníci nie sú reálni. Tak isto netvrdím, že sa jedná o kompletne psychologickú záležitosť. Ale mám pocit, že v týchto udalostiach je významní vplyv halucinogénnych zložiek. Verím, že práve ľudská myseľ je jedno veľké ihrisko pre „návštevníkov z ďalekého vesmíru.“

Argument č. 5

Náboženská podstata mimozemských správ

Ak ufóni cestujú priestorom a časom aby navštívili našu „bezvýznamnú“ modrú planétu a ak sa obťažujú s nadviazaním kontaktu pre jej obyvateľov namiesto toho, aby z nás spravili vesmírnu oškvarku či potichu nás skúmali, čo môžeme očakávať, že nám povedia ?

Jediný dôvod, o ktorom by som ja predpokladal, že nás budú ETovia kontaktovať bude nejaká hrozná správa. Niečo v takom zmysle ako: „Naša domovská planéta umiera a my potrebujeme nejakú X látku, ktorá je len na Zemi“ alebo „Vaša Zem umiera a vy potrebujete túto X látku z našej planéty,“ alebo „Zlí chlapci prichádzajú a vy potrebujete urobiť túto X vec,“ alebo „Vaše Slnko exploduje a vy by ste mali urobiť túto X vec.“

Skutočne, toto sú veci ktoré mimozemšťania povedali svojim kontaktérom. „Hrozí, že si zničíte planétu kvôli tejto X veci“ (nukleárne testy a poškodzovanie životného prostredia sú najčastejšie argumenty.) alebo „Vaša planéta bude zničené týmto X“ (nebezpečná kométa vstupuje do blízkosti Zeme alebo ohrozenie z tak zvanej Medzigalaktickej Federácie.)

Ale ak sú títo ETovia skutočne našimi ochrancami z ďalekej časti vesmíru, nebudeme môcť od nich očakávať, že nám s našimi problémami pomôžu ? „Musíte opustiť vašu planétu pred tým než sa X stane, tak tu je plán (alebo lepšie, kľúče od) veľkého kozmického korábu a tu je mapa k planéte na ktorej sa usadíte.“ Alebo „Hrozí, že zabijete samých seba, pretože devastujete svoju planétu – tak tu vám ukážeme, ako si obnovíte ozónovú vrstvu a tu máte čistú energiu aby ste už viac nemuseli používať fosílne palivá.“ Alebo „Hrozí, že sa zničíte navzájom, tak sme deaktivovali všetky vaše zbrane, dávame vám liek na rakovinu a postavíme pre vás nejaké letovisko na inej planéte.“

Inými slovami: ak skutočne existuje nejaké nebezpečenstvo, ako sami hovoria, neposkytli by nám pomoc ? Je pekné upozorniť suseda na to, že mu horí dom, ale ak budete len tak stáť a dívať sa na plamene bez toho aby ste mu pomohli hasiť, akýže to budete priateľ ?

Ale namiesto praktických, vedeckých, či medicínskych znalostí, čo nám títo supermani poskytujú ? Východnú teológiu. Tu je príklad:

„Gaia (Matka Zem) je z vás nešťastná. Bude ju to stáť veľa driny, kým sa zbaví odpadu, ktorý vy produkujete.“

„Zistíte, že všetky vaše náboženstvá sú nepravdivé, založené na kontrole a starosvetských pravidlách, pretože je to v skutočnosti matka bohyňa čo je za všetkými vecami.“

„Hriech je zastaralý koncept vymyslený zastaraným náboženským systémom na to, aby sa stal človek otrokom a cítil sa previnilo.“

Títo mimozemšťania sú zvlášť nepriateľský ku Kresťanstvu a radi hovoria o iných božstvách. Zvlášť sa snažia trivializovať Ježiša Krista. Hovoria, že to bol len mimozemšťan. Prinajhoršom to bol zmiešaní potomok pozemšťanky a mimozemšťana. Alebo to bol jeden z ich zástupcov na Zemi, akými boli aj Budha či Mohamed. „A prečo ho neustále o niečo prosíte,“ hovoria,“ keď mi dokážeme urobiť všetko to, čo robieval aj on ?“

Zábavné, no napadá ma jeden úryvok: „Mnohí budú prichádzať v mojom mene a hovoriť Ja som to. Neverte im.“

Zvlášť ma dokáže pobaviť, keď ufóni – rovnako ako ich „stúpenci“, či médiá – bránia satana, ktorého radšej nazývajú Lucifer, tvrdením, že to bol len nepochopení mimozemšťan. Je to jedno veľké nedorozumenie, hovoria. Lucifer je skvelý chlapík. Mal pravdu, ak chcete môžeme mu vás predstaviť.

Ako voláme toho, kto minimalizuje Ježiša a maximalizuje diabla ?

Autor Chuck Missler vo svojej knihe Alien Encounters (Stretnutia s mimozemšťanmi) píše túto trefnú otázku: „Prečo by všetky tieto hordy ETov križovali čas a priestor kvôli učeniu filozofie New Age, popieraniu Kresťanstva a podpore okultizmu ?“

Dobrá otázka, Chuck.

Argument č. 6

Diabolský charakter správania sa mimozemšťanov

Je niečo diabolského na toľkých príbehoch o kontaktoch s UFO či mimozemšťanmi. Lietajúce taniere sa často hrajú na naháňačku s lietadlami – ako malí roztomilí škriatkovia. Unášajú deti z ich postielok – tak ako to zvykli robiť zlý stredoveký škreti. O mimozemšťanoch sa tak isto hovorí, že „majú tendenciu klamať.“ Mnohé stretnutia s mimozemšťanmi mávajú zvláštny sexuálny charakter podobný tomu zo stredovekých príbehov o succuboch a incuboch („succubus et incubus“ boli nečistí duchovia, démoni, ktorí zvádzali najmä mníchov a mníšky na rôzne sexuálne praktiky – pozn. prekl.). A rovnako tu máme sadizmus, dalo by sa povedať že až diabolskosť, mimozemšťanov týkajúcu sa ich sadistických výskumov ľudského tela.

Netvrdím, že toto je presvedčivý argument. Ale verím tomu, že sú skutočne silné dôkazy naznačujúce že tieto bytosti, nech už sú čímkoľvek, skvelo zapadajú do opisu toho, čo nazývame satanským. Samotní mimozemšťania pripúšťajú, že ich ľudia v dobách stredoveku volali rôzne – diabli, škreti, trollovia, či démoni. Možnože boli ľudia vtedy naozaj tak podarene primitívni. Ale nemohlo by to byť tak, že ľudia ich volali démoni nie pre ich zaostalosť, ale preto, že vedeli čo zač sú tieto bytosti v skutočnosti ?

Zoberme si napríklad taký únos. V klasickom prípade únosu vidí unášaní UFO a chápe (vďaka telepatickým správam) že mimozemskí votrelci mu dávajú znamenia, aby ich nasledoval. Tento človek musí dať súhlas, alebo aspoň prejaviť poslušnosť, pred tým, ako sa únos vôbec začne.

Natíska sa otázka, prečo mimozemšťania potrebujú pred únosom súhlas danej osoby ? Ak nás považujú za niečo menejcenné zvieratám, prečo nás neupokoja, nechytia nás, neurobia svoj výskum a nenechajú nás ísť ? Prečo sa nás pýtajú ? A ak sa na nás dívajú ako na rovnocenných, alebo ako na deti (ako sami tvrdia) prečo sa také množstvo unesených cíti byť podvedení, ponížení týraní a terorizovaní ich „vesmírnymi rodičmi“ ? Prečo sa pýtajú, keď potom aj tak len terorizujú svoje subjekty ?

Nemohlo by to byť tak, že Boh dal svojim deťom nejaký dar, vďaka ktorému ich sily zla nemôžu len tak premôcť ? Nemohla by slobodná vôľa, o ktorej mnohí veria že je to „Boží obraz“ z knihy Genezis, tvoriť bariéru démonickým silám ?

Jim Bob práve cestoval domov svojím pikapom po suchej ceste č. 121, keď si zrazu všimol podivné svetlá na oblohe. Bol zvedavý čo to je, no stratil ich z dohľadu. Potom sa pozrel na druhú stranu a bum, videl skutočný lietajúci tanier „vysedávať si“ priamo na ceste a mimozemšťana, ktorý schovával svoju hlavu pod akousi kapucňou. Hmm, kto tu koho loví ? Neviem, ale znie mi to ako práca niekoho, kto má záľubu v doslova až temnom humore.

Prečo je aktivita UFO tak častá práve počas noci ? Či trpia azda ufóni nespavosťou ? Jedno možné vysvetlenie by mohlo byť, že tieto bytosti sú nočnými bytosťami ktoré milujú temnotu tmy, pretože ich samotné činy sú temné. Zdá sa, ako keby títo vesmírni špunti mali nečestné, tajné úmysly presne opačné tým, ktoré mal filmový E.T.

Ďalej tu máme všetky tie príbehy o perverznosti únosov. Nebudem to tu nejako rozpisovať, ale verte mi, sú skutočne otrasné. A čo zmrzačovanie zvierat ? Samo o sebe sú to choré veci na ktorých je niečo diabolského.

Niektoré z klamstiev, ktoré boli povedané uneseným, hovorili, že nie sú priamo z pekla. Mnohým bolo povedané, že súhlasili s tým, aby boli unesení, boli na nich vykonávané pokusy a boli ponižovaní. Bolo im povedané, že s tým všetkým súhlasili už dávno a že si na to už nepamätajú.

Unesení často trpia rôznymi chorobami, vzopierajúcimi sa diagnózam, a umierajú mladí. Presne taký osud mali aj mnohí posadnutí z Nového Zákona a antiky. Akáže to náhodička.

Aké to je, byť v prítomnosti démona ? Je zaujímavé, že mnoho médií, keď sa prvý krát kontaktujú s mimozemšťanmi, cíti odpor a vysoký stupeň nepriateľstva. Tí Kresťania, ktorí videli UFO a mimozemšťanov (často krát vo sne) presne vedeli na čo sa pozerajú – na démonov. Cítia taký vnútorný inštinkt, ktorý ich nabáda, aby utiekli z tohto vesmírneho zovretia.

Ján 10:1 hovorí: „Veru, veru hovorím vám: Kto nevchádza do ovčinca bránou, ale prelieza inokade, je zločinec a zbojník.“ Tieto slová obsahujú myšlienku podvodu a lsti.

Ján 10:2 – „Kto vchádza bránou, je pastier oviec“ Ježišove slová nám dávajú svetlo do celej záležitosti, pretože mimozemšťania preferujú rúško tmy. Možnože sú to nočné kreatúry.

Bol som vo svojom miestnom kníhkupectve Barnes `n Noble a zbadal som tam knihu s názvom Hostage to the devil (Diablov rukojemník), ktorá pojednáva o moderných prejavoch posadnutia a exorcizme. Čítal som príbeh jedného úbohého chlapíka, keď som zrazu pretočil na stránku, kde opisoval, ako vypadá taký „klasický“ démon. Hádajte ako ? Nijako inak než ako naši priateľskí „siví“ mimozemšťania. On to tak nenazval, samozrejme, ale jeho črty boli takéto: malá postava, sivá „pokožka“, vytiahnuté ruky a nohy, nadrozmerná hlava s dvoma obrovskými čiernymi očami.

Možnože pre jedného človeka to je mimozemšťan a pre iného démon.

Argument č. 7

Medzidimenzionálna podstata mimozemšťanov

Kvantum fyzikov teoretizuje, že existuje minimálne desať dimenzií – pričom väčšina z nich je za obzorom našich vedomostí. Niektorí výskumníci UFO (tak zvaní ufológovia) predpokladajú, že UFO a mimozemšťania pochádzajú skôr z inej dimenzie, než z inej planéty našej dimenzie.

Gene Roddenberry, tvorca série Star Trek a veľký ufonadšenec, sa snažil predstaviť mimozemšťanov ako medzidimenzionálne bytosti. Bytosti zo seriálu (a vlastne aj rovnomenného filmu) Star Trek: Deep Space Nine sú toho výsledkom.

Ak by mimozemšťania a UFO skutočne boli midzdimenzionálni riešilo by to niektoré z najťažších orieškov týkajúcich sa tejto problematiky. Mohli by sa z ničoho nič zjaviť a hneď znova zmiznúť, pričom by len hopsali z jednej dimenzie do druhej. Ich lode by mohli popierať takmer všetky fyzikálne zákony, pretože by sa neriadili zákonitosťami tejto dimenzie. Mohli by bez problémov meniť svoj tvar, pretože by neboli tak úplne hmotné. Rovnako by to riešilo problém, ako je možné, ako by tieto malé lode a krehkí mimozemšťania mohli križovať nekonečný vesmír – vlastne by ho nekrižovali, len by sa zjavili na hociktorom mieste kozmu. Niektorí z najprominentnejších ufo bádateľov sú práve za túto verziu.

Ale dovoľte mi nad tým trošku pouvažovať. Čo ak sú démoni medzidimenzionálnymi bytosťami ? Oni nie sú tak celkom z tohto vesmíru. Ich pôvodnú formu a život vo vyššej dimenzii, ktorá je nad tou našou, by sme mohli nazvať duchovnom. Zarití bádatelia radi hovorievajú o metafyzikálnych medzidimenzionálnych bytostiach. Avšak aký je rozdiel medzi metafyzickou bytosťou a duchovnou bytosťou ? A ak pripustíme, že mimozemšťania sú v skutočnosti duchovné bytosti, prečo je potom tak divné povedať, že sú to vlastne démoni ? Zvlášť, keď samotní „mimozemšťania“ pripúšťajú, že mnohí ľudia ich považujú za démonov.

Dovoľte mi vysvetliť prečo si nemyslím, že mimozemšťania sú anjeli. Niektorí ľudia totiž vyriešia svoju UFO dilemu jednoducho tak, že povedia, mimozemšťania sú anjeli, Mojžiš dostal prikázania od dajakých ufónov a Eliáš nebol vzatý do neba ohnivým vozom, ale nejaký tanier ho vzal na mimozemskú planétu.

Neverím, že mimozemšťania sú anjeli z jedného jediného dôvodu: mimozemšťania sa snažia zamerať pozornosť na nich samotných. Toto anjeli nikdy nerobia. Tí vždy zameriavajú ľudskú pozornosť na Boha. Na druhú stranu, mimozemšťania nikdy nehovoria o Bohu Otcovi alebo Ježišovi – ak Ho ovšem neminimalizujú. Zdá sa, že mimozemšťania zbožňujú pozornosť a ak o nich prejavíte záujem, nezastavia vás. Ak teda povieme, že mimozemšťania sú duchovné bytosti, nemali by sme hovoriť, že sú anjelmi. Ak vyškrtneme anjelov, zoznam ostávajúcich možností je už veľmi krátky.

„Nech už sú mimozemšťania čímkoľvek, sú oveľa divnejší a tajomnejší ako sme si mysleli“ píše Mannion vo svojej knihe Project: Mindshaft.„Možnože mimozemšťania neprišli odnekiaľ, čo by sme mohli nazvať planétou, či hviezdou. Možno prišli z oveľa exotickejších miest.“

Je jedna trošku podivná miniteória, o ktorej by som vám chcel niečo povedať. Existuje jedna taká špekulácia, ktorá sa snaží vysvetliť, čo predstavujú kruhy v obilí a tá hovorí, že sa to nejakým spôsobom týka hudby – špecifycky povedané, symboly v obilí sa týkajú diatonickej (hudobnej) stupnice. Niekto sa rozhodol otestovať túto teóriu. Išiel do jedného takého kruhu v obilí a začal hrať na nejaký hudobný nástroj diatonické hudobné tóny. V tom momente sa nad kruhom zjavil lietajúci tanier.

Jeden slávny obilný kruh v Anglicku bol identifikovaný ako precízne vykreslenie pyktografu používaného v Kabale (Židovská mystika) – takýto pyktogram údajne aktivuje bránu medzi touto dimenziou a inou. Podľa kabaly je to „symbol ktorý aktivuje proces skrze ktorého sa niečo „božské“ stáva očividným.“ Čo ak sú kruhy v obilí bránou spájajúcou duchovnú sféru s tou fyzikálnou ? Čo ak môže hudba, za istých okolností, aktivovať túto bránu ?

Zdá sa, že Zjavenie Jána zachytáva určitý čas, kedy zmizne bariéra medzi duchovným a fyzikálnym svetom. Je povedané, že démoni, šelmy a satan sám sa budú prechádzať po zemi pomedzi ľudí. Nemohlo by ísť o to, čo my dnes môžeme vidieť ako UFO a mimozemšťanov ?

Argument č. 8

Zameranie sa na teror počas únosov

Skutočne som zápasil s myšlienkou mimozemských únosov. Podobné veci, ako sú zohavené zvieratá či údajný program na vytvorenie kríženca medzi mimozemšťanom a človekom, prispievajú k celkovej zmätočnosti celej záležitosti. Stretol som sa s viac ako 25 možnými vysvetleniami tohto všetkého – išlo o všetko možné od „Pokúšajú sa zachrániť ich umierajúcu rasu,“ až po „Unášajú ľudí, lebo to proste môžu.“

Nakoniec sa aj tak zo všetkého stáva teror – tieto únosy prinášajú so sebou zavrhnutiahodný des a hrôzu, tak ako to opisujú samotní unesení.

Pravda, mimozemskí chirurgovia možno potrebujú strčiť šesť palcov dlhú ihlicu (cca 15cm) do oka uneseného z výskumných dôvodov – ale vypadá to viac dramaticky než vedecky. Možno naozaj potrebujú vraziť maličké implantáty hlboko do nosa či ucha, navzdory tomu, že pretrhnú membránu – alebo sa jedná jednoducho o týranie.

Kým niektoré aspekty mimozemskej technológie, zdá sa, prinášajú rôzne výhody pre ľudí, ich „medicínske“ praktiky ako by boli prevziate od nacistických lekárskych výskumníkov, akým bol napr. Josef Mengele. Ak sú títo mimozemšťania naozaj tak vyspelí, ako je možné, že ich „medicínska“ technológia je tak primitívna ? A ak sa jedná o genetický výskum, prečo potrebujú byť tak agresívny keď každý laik vie, že ak chcete genetický materiál, všetko čo potrebujete je výterová tyčinka ?

Prečo unesení opisujú iné hrôzu naháňajúce fenomény: predporodný mimozemský genetický materiál v krvi a rôznych častiach tela, zvrátené sexuálne zážitky (zahrňujúce beštiálnu surovosť), oplodnenie žien a zbieranie ich zárodkov, prepichovanie a rezanie, pálenie, či iné, či už skutočné alebo predstierané, mrzačenie ľudského tela ?

V každom prípade – únosci sú suroví (Rád by som poukázal aké podobné sú tieto démonické agresie tým z knihy Hostage to the devil). Unesení sú klamaní, zneužívaní, ponižovaní, zosmiešňovaní, trýznení a ohrozovaní malými roztomilými ETami. Je to tak, ako keby títo „mimozemšťania“ mohli točiť s ľudským podvedomím a vkladať doň obrázky a chovanie ktorým dosahujú u obetí maximálnu hrôzu.

Je to nočná mora.

Vzdialený pozorovateľ je človek používajúci formu astrálnej projekcie k tomu, aby mohol „vidieť“ svet (Praktika jedného z východných náboženstiev, kedy duša človeka opustí telo. Človek vypadá ako by spal, no v skutočnosti jeho duch chodí po miestnosti a vidí všetko čo sa deje. Dokonca aj vlastné nehybné telo. Je to niečo podobné ako klinická smrť, len vyvolané akýmisi formulkami z východných pohanských náboženstiev – pozn.prekl.) . Neverím, že táto praktika je z Kresťanského pohľadu nejakým spôsobom ospravedlniteľná. Tak či onak, počas svojho výskumu som čítal záznam jedného takéhoto „vzdialeného pozorovateľa.“ Bol svedkom mimozemského únosu iného človeka a videl ako mimozemšťanom veľmi prospieva teror vnucovaný svojím obetiam. „Mimoteloví návštevníci (pozorujúci únos ako diváci) sa doslova nasycujú strachom. Je to pre nich ako jedlo.“

Marí sa mi, že Ježiš povedal niečo v tom zmysle, že mal pokrm, ktorý jeho nasledovníci nepoznali (Ján 4:32). Neviditeľnú obživu, ktorá prišla k Nemu keď zomrel, čo bola vôľa Jeho Otca. Čo ak démoni – myslím tým mimozemšťanov – tak isto vyžadujú určitý druh duchovného pokrmu ? A čo ak ten pokrm je pripravovaný ich otcom ? Klamanie, ničenie, kradnutie – a terorizovanie.

Neverím tomu, že skutočne existuje program na vytvorenie hybrida človeka a mimozemšťana. Rovnako ako neverím, že mimozemšťania skúmajú ľudí – na zlepšenie nás alebo ich, na niečiu záchranu, či niečie študovanie. Pôjdem ešte ďalej a poviem, že neverím, že mrzačenie zvierat má pre mimozemšťanov nejaký vyživovací alebo vedecký význam, hoci to oni sami hovoria.

Myslím si, že celá vec je o terore. Verím, že „mimozemšťania“ sa vyhlasujú za bohov nad svojimi obeťami spôsobujúc utrpenie, ponižovanie, nenávisť – a zvlášť strach – pretože sa v tom vyžívajú (Presne toto písali aj ľudia, ktorí o sebe tvrdia, že im bolo ukázané peklo. Démonov v pekle neskutočne teší trýznenie a utrpenie duší, ktoré im oni sami spôsobujú – pozn. prekl.). Je to pre nich niečo ako obživa, ba priam až delikátnosť. Zvieratá sú možno preto mrzačené, pretože to môže spôsobiť „vyživovaciu paniku“ skoro tak dobre, ako u ľudí.

Aký druh medzihviezdnych astronautov by mohol spôsobovať takýto druh utrpenia nižším formám života ? A nehovorte mi, že oni nevedia, že strašia ľudí a ubližujú im. Blbosť. Ako môžu tieto bytosti, čo komunikujú tak dôverne a jemne s cieľovými osobami, náhle stratiť vedomosť o tom, čo sa deje v mysli človeka, keď je na palube ich lode ?

Myslím si, že oni sú si veľmi dobre vedomí – jeden by možno povedal že až opití – hrôzou, ktorá sa odohráva v ľudskej mysli.

Ďalšie argumenty a zistenia

– Je podivná zhoda v príbehoch o únosoch. Ak by skutočne boli tisíce mimozemských druhov navštevujúcich Zem, ako oni sami tvrdia, očakávali by sme určité zmeny. Ale tieto príbehy majú tú samú osnovu. Jedine, že by tieto „mnohé“ druhy mimozemšťanov bol v skutočnosti len jeden druh.

– Nerovná technika mimozemšťanov. Dokážu postaviť loď ktorá cestuje vesmírom a popiera všetky naše poznatky z fyziky – ale ich medicínska technika je len sotva taká ako tá naša – ak nie ďaleko za ňou. Ak nám skutočne dali lasery, modernu genetiku atď. (ako sami tvrdia), prečo sú tak nemotorní a hlúpi pri ich „experimentoch“ ?

– Ak by chceli démoni podviesť moderného človeka, nemohli by sa zjaviť ako rohatí diabli s červenou pokožkou a špicatým chvostom. Ako lepšie by sa mohli zjaviť človeku 21. storočia, než ako high-tech bytosti ?

– Mimozemšťania sa tak isto zjavujú vo forme rôznych zvierat a hmyzu: plazy, vtáky atď. Je naozaj zábavné, koľko antických bohov sa zjavovalo v týchto podobách. Skutočne sa tieto bytosti, nech už boli čímkoľvek, tak veľmi zmenili od antických čias ? Len tak mimochodom, apoštol Pavol nazval všetkých týchto bohov démonmi. Takže ak mimozemšťania sú tie isté bytosti, ktoré boli kedysi uctievané ako bohovia, nemohli by byť v skutočnosti …

– Títo mimozemšťania sú schopní mnohých vecí ako sú: levitovanie, telepatia, znehybnenie (paralýza), nezvyčajné vedomosti, uzdravovanie a svetlá na oblohe, či ovládanie mnohých jazykov. Mohli by sa pasovať za bohov. Pritom sa jedná o mnoho klamlivých zázrakov.

– Kontaktéri (média) sa občas správajú dosť divne – tancujú okolo izby, bezmocne vzlykajú, nekontrolovateľne sa smejú.

– Mrzačenie zvierat má pre nich rituálny (obetný) charakter. Šamani takto vykonávajú tzv. rituál plodnosti. V skutočnosti nejde o nič iné ako o čarodejníctvo.

– Zdá sa, že existuje určité prepojenie medzi seizmickou aktivitou a zjavením UFO. Hovorí sa, že práve UFO je „príčinou“ zemetrasení, čo dáva myšlienku, že ide v skutočnosti o svetelný lom spôsobujúci tektonické napätie. Iné vysvetlenie hovorí, že sa jedná o otvorenie „brán do pekla“ z ktorých sa dostávajú démoni na povrch.

– Skutočne zhasne motor keď je poblízku UFO ? Alebo ide len o „mimozemské“ vŕtanie sa v ľudskej mysli ?

– Zdá sa, že sme prudko napádaní zlom: neopohanstvo, čarodejníctvo, New Age, mimozemšťania, médiá, duchovní cestovatelia atď. Sily temna sú čoraz mocnejšie – rovnako, ako tomu bolo v predvečer narodenia sa Ježiša. Hmm.

Správa od mimozemšťanov

Títo mimozemšťania majú veľmi zvláštnu správu pre ľudstvo. Za rétorikou New Age, východného mysticizmu, za popieraním Krista a nenávistnou agresiou proti Kresťanstvu, a pod radikálnym feminizmom a vierou vo vrodenú božskosť človeka môžeme detegovať – ako som si aj ja všimol – jemný hlások starovekého draka.

„Váš svet zahrňujete odpadom.“ Životné prostredie je frekventovanou témou týchto správ. „Nielen vy ničíte váš svet ale aj vesmír sám. Galaktická Federácia.“ – často spomínaná skupina super bytostí – „je pripravená vás zničiť. Ak chcete prežiť, musíte urobiť, čo vám my povieme.“

To čo oni hovoria sa týka poväčšinou chabej ekológie, humanizmu New Age („pomôžeme vám uvedomiť si vašu božskosť) a absurdných záležitostí („keď sa zajtra vrátite, prinesiete nám hlavu morky“).

Niekedy hovoria o dvoch alebo viacerých druhoch mimozemšťanov bojujúcich navzájom. Zlí chlapci (niekedy nazývaní Luciferiáni) proti tým dobrým. „Urobte čo vám povieme a nič sa vám nestane.“

Páči sa mi ako si niektorí vybraní jedinci myslia, že sú mimozemšťanmi „zvolení.“ Boli vybraní pre špeciálnu, epickú úlohu. Zvyčajne je im povedané, že boli vybraní ambasádormi na Zemi. Keď príde čas, budú hrať veľkú úlohu v Novom Poriadku. Už to viac nie sú obyvatelia Zeme, ale ambasádori s dôležitým povolaním. V skutočnosti sa nestávajú ničím iným než antikristovými pešiakmi.

Nový Poriadok je veľmi dôležitá časť mimozemskej správy. Často je hovorené o tom, čo sa stane až príde Zmena. Zmena je ďalšou veľkou vecou na „mimozemskej“ agende. Hovoria, že to bude len veľký skok, tak buďte pripravení. Čoskoro zjavia ich veľké zjednotenie s ľudstvom. Je veľa rôznych vysvetlení prečo sa snažia toto urobiť, ale vždy je to opisované ako dobrá vec pre Pozemšťanov – rozhodujúca udalosť v našej evolúcii (často opisovaná ako zbožštenie).

Tá vec, ktorá povstane na ceste k Novému Poriadku je vlastne skupina „spiatočnických myšlienok, starosvetských, zastaralých, tyranských a konzervatívnych.“ – inak uznávaných u praktizujúcich Kresťanov. Títo ľudia sú, podľa mimozemšťanov, „temnými silami“, ktoré prekážajú ľudskému evolučnému pokroku. Treba sa im postaviť, vylúčiť ich z verejného života, ak je to nevyhnutné tak aj zvrhnúť.

Na tento problém navrhujú mimozemšťania riešenie. V stanovený čas materské lode zastavia všetkých zástupcov útlaku a vtiahnu ich do svojej lode. Potom ich vezmú na inú planétu na „preškolenie.“ „Nebuďte pre nich smutní“ – bolo povedané mimozemským nasledovníkom – „pretože pôjdu na lepšie miesto. A neľakajte sa že boli vzatí a vy nie, pretože teraz môžeme množstvo vecí zmeniť.“

Myslím si, že je to najdômyselnejší podvod o akom som kedy počul. Uvedomujete si čo spravili ? Oni popierajú blaženosť ! Keď dal Boh do svojej Cirkvi určitú blaženosť, tí čo ju opustili budú veriť, že to urobili vesmírni kamaráti. Ak nezabránite vášmu nepriateľovi niečo urobiť, skúste to prekrútiť tak, aby to pomohlo vám. Myslím si, že je to geniálne.

Častým elementom mimozemských správ je to, že Ježiš nebol Syn Boží. Hovoria, že to bola určitá osobnosť, no obvykle asi v takomto ponímaní: „Ježiš bol extraterestriálny majster, presne ako my. V skutočnosti, ja som bol Ježišom v minulom živote. Môj brat bol, naproti tomu, Mohamed.“

New Age Ježiš (Ježiš Nového veku) je iný ako ten z Nazareta. Je oveľa rozsiahlejší a tolerantnejší. Jeden „vzdialený pozorovateľ“ počul povedať tohto Ježiša, že existuje množstvo bohov (Prepáčte. Ján 14:6).

Ježiš ohlasovaný mimozemšťanmi (ktorý je na nerozoznanie od New Age Ježiša) „prišiel učiť lásku a pokoj vo svete.“ Ó, skutočne ? Pokoj, hovoríte ? Lev Júdov, ktorý vyhnal kupcov z Otcovho Chrámu bičom a povedal, že prináša meč do rodín ? Možno si ho pletiete s Ghandim. Ježiš nikdy neobhajoval násilie, samozrejme („Ak žijete mečom tak ním aj zomriete“) ale ťažko charakterizovať pokoj vo svete ako jednu z jeho hlavných tém. Ježiš z ďalekého vesmíru proste musí byť znevýhodnený.

Opäť, prečo sa mimozemšťania tak zaujímajú – jeden by povedal že až posadnuto – Ježišom ? Ak bol iba obyčajným človekom a oni prišli z ďalekého vesmíru, nemal by čas strávený rozprávaním o ňom byť dlhší, ako čas strávený rozprávaním napr. o Douglesovi Hinklovi. Možnože oni veľmi dobre vedia, že Ježiš bol viac než len obyčajný muž.

„Vy všetci ste súčasťou Boha“ hovoria mimozemšťania. „Len ste to zabudli. Následujte nás do nášho taniera a my vám to pripomenieme.“ – a tam budú na vás pľuť.

Toto je jedno z mojich najobľúbenejších. Mimozemšťania tvrdia, že to oni stvorili ľudstvo. Urobili nás ako genetických príbuzných opiciam. A po miléniu prišli späť, aby urobili isté „genetické korekcie.“ To je to, prečo unášajú ľudí – geneticky ich upgradujú. (Ou, vďaka za vysvetlenie, dlho som nad tým premýšľal.)

Iný príbeh hovorí, že ľudia sú škatule. Nebeskí ľudia dokonca povedali, že sme len „rastliny.“ Duchovia mimozemšťanov navštevujú tieto škatule s rastlinami (kvetináče ?) z času na čas. Týmto vysvetľujú Ježiša, Budhu a ďalších. Náboženstvo, ako hovoria, bolo vytvorené na zabezpečenie vlády mieru, takže škatule by mali byť zničené.

(Nie je zaujímavé, že hlavné protikresťanské náboženstvá a kulty boli založené duchovným návštevníkom, ktorý tvrdil že je z Boha a dával ľuďom „novú pravdu“ ? Ako Islam, tak aj Mormonizmus začínali presne takto.)

Keď príde Zmena, veci ktoré nastanú budú skvelé. „Vytvoríme harmóniu, eliminujeme zločin, obnovíme ekologickú rovnováhu Matky Zeme a odstránime chudobu. Založíme vyvinutú formu svetovej vlády a oboznámime vás so skutočnou vierou kozmu. Stanete sa členmi Galaktickej Federácie a budete cestovať vesmírom.

„Gaia“ matka bohyňa alias Zem alebo Matka Príroda „je nešťastná zo svojich detí. Zmätok, ktorý vidíte okolo ničí Gaia samotná. Čoskoro ju čaká ťažká drina. Ale nakoniec, keď sa zbaví temných síl, bude všetko úchvatné.“

Fúha, to je úľava. Za pár okamihov bol Boh z Biblie vyliaty z misky hnevu na ľudstvo. Chlapče, je mi potešením zistiť, že On je vlastne Ona a všetko to na koniec dopadne dobre.

„Zistíte, že všetky vaše náboženstvá sú falošné, slúžia len na kontrolu, chladné city, starosvetské pnutia, pričom je to Matka bohyňa kto stojí za všetkým.“ (Noo, prečo je náboženstvo New Age tak populárne práve u feministiek, ha ?)

„Hriech je zastaraný koncept vytvorený starosvetským náboženským systémom na uvrhnutie človeka do otroctva a dáva mu pocit viny.“

Milujem túto vec: „Lucifer nie je sám o sebe zlý. Je nepochopený. Je to mimozemšťan ako my, ale s úžasnou mocou. Prichádza, aby vám darovalposledný dar celistvosti.“

Podľa môjho názoru títo „mimozemšťania“ zjavili ich démonický pôvod len otvorením svojich úst. Je to ako s tým starým vtipom o narkomanovi: Ako viete, že mimozemšťan klame ? Jeho pery sa pohybujú. (Hups, ich pery sa vlastne nepohybujú, oni komunikujú telepaticky.)

Neviem ako vy, ale ja si myslím, že tu dostávame kázne od otca lží.

Záver: Čo možno robiť

Tak … ako ste na tom teraz ? Presvedčilo vás to ? Vytvoril som presvedčivú prácu ? Vo svojich argumentoch netvrdím, že fenomén UFO nie je skutočný – naozaj, verím že je veľmi reálny. Rovnako netvrdím, že sa jedná len čisto o nejakých duchov. Zdá sa, že existujú určité fyzické dôkazy mnohých stretnutí. Ono, môže to byť tak, že tieto bytosti môžu byť zrejme na určitý čas fyzické, alebo dokážu vsugerovať do svojho cieľového objektu niečo ako realitu. Zjavenie Jána predpovedá čas, kedy sa démonické šelmy postavia na pozemské javisko a celý svet ich uvidí, takže budú mať celkom určite hmotný charakter.

To, o čo som sa pokúšal, bolo načrtnúť v čo verím že je jediná hypotéza, ktorá adekvátne objasňuje hlavné záhady okolo fenoménu UFO.

A ak mám pravdu, tak potom Posledné Časy budú mať nečakanú mimozemskú príchuť. Možnože Antikrist bude mimozemšťan – alebo hybrid človeka a mimozemšťana. Dávalo by to zmysel, že diablov falošný Kristus by bol splodený duchom, ale porodila by ho žena. Šlo by o antiobrodu (Zjavenie Jána 13:3,12). Rovnako bude aj anti-Ján: falošný prorok. A budú aj anti-vyvolení: pôjde o tých ambasádorov vybraných mimozemšťanmi počas únosov. Niektorí ľudia si myslia, že budú aj anti-apoštoli: dvanásť mužov ktorí budú pomáhať Antikristovi keď bude škodiť (Je zaujímavé, že viacerí svätí a rôzni, najmä stredovekí, teológovia sa zhodujú v tom, že diabol napodobuje Boha, len to všetko samozrejme prekrucuje. Doslova píšu, že diabol je opicou Boha – pozn. prekl.).

Boli sme poučení. Najväčší podvod sa už pripravuje na podstrčenie ľudstvu – vlastne, figúrky sú už na svojom mieste. Michael Mannion píše na záver svojej knihy Project: Mindschaft, že sme perfektne pripravovaní na masovú konverziu na UFO vieru. Sme pripravení (Naozaj, stačí si pozrieť nejakú tu diskusiu pod článkom o UFO aj u nás na Slovensku. Človeku sa až rozum zastavuje – pozn. prekl.). Už nič nechýba. Všetci čakáme na zdvihnutie opony. Všetko, čo teraz potrebujeme, píše Mannion, sú nepopierateľné pozorovania UFO. Ľudstvo je pripravené na privítanie svojich vesmírnych kamarátov a prosí ich o to, aby mu konečne podarovali ten „posledný dar celistvosti.“

Čo s tým môže Kresťan robiť ? Ak ste presvedčení, že UFO aktivita je skutočne démonická, čo môžete robiť ? Po prvé, pamätajte že treba byť v tejto záležitosti pokojný a rozumný. Ak niekomu len tak na ulici poviete, že v lietajúcich tanieroch sú nejakí démoni, môže sa stať, že sa otočí a zdupká od vás skôr, než poviete „E.T. volá domov.“ Hovorte to teda s rozvahou. Nedovoľte tejto téme stať sa vašou dominantnou. Pretože ak už chcete pre niekoho evanjelizovať, nech je to pre Ježiša Krista a nie pre mimozemšťanov.

Po druhé, rozširujte to. Ak toto čítate, verím, že je to preto, že vás k tomudoviedol Boh. Rovnako ako verím, že to Boh mi dal silu napísať túto prácu. Ak a keď tento veľký podvod skutočne nastane a UFO zaplní oblohu a mimozemšťania si budú podávať ruky s vašim prezidentom, vy budete poznať skutočnú pravdu. Tak teda podávajte tento názor na túto vec aj ďalším Kresťanom, keď sa vám to bude zdať vhodné. Vždy majte ochotu presviedčať iných veriacich – no nikdy nebuďte príliš agresívni.

Po tretie, modlite sa. Modlite sa za súdnosť. Modlite sa za Ježišov skorý návrat. Modlite sa aj za seba – aby ste vedeli rozpoznať čo je dobré a čo zlé. Keď sa tento veľký podvod udeje, verím, že to bude ťažké. Prvé dni, týždne, mesiace budú pre praktizujúcich veriacich veľmi ťažké, ak sa Ježiš zdrží. Mnohí jednoducho „zmiznú.“ Budete prenasledovaní za vašu vieru – pretože čo budú títo „mimozemšťania“ robiť, keď vyhlásia, že Kresťanstvo je podvod, a nie iba podvod ale aj nebezpečenstvo ?

Ďakujem vám za rozmýšľanie nad týmto dokumentom. Tento dokument môžete bez problémov šíriť, alebo o tom aspoň ľuďom hovorte.

Preklad článku „UFO and the Chrisitan Worldview“ od Jeffersona Scotta

http://www.jeffersonscott.com/

Dodatok

Existuje viacero indícii, ktoré naznačujú, že niečo na tej „mimozemskej“ invázii predsa len môže byť. A nejde len o to, koľko filmov a seriálov o mimozemšťanoch sa v súčasnej dobe točí (keď už natočili aj takú somarinu akou je film „Mimozemšťania a kovboji“ … ). O dokumentoch na History Channel ani nehovoriac. Tam už majú jasno – ufóni nás navštevujú tisíce rokov a chystajú nejakú veľkú šou. A to sú pritom dokumenty točené veľmi seriózne, s vysokými rozpočtami.

Prvá vec, ktorá je dosť zarážajúca je tá, že v poslednej dobe ohromne narástol počet pozorovaných neidentifikovateľných lietajúcich objektov. Vcelku dobrý článok o tom vyšiel na tejto českej informačnej stránke:http://www.novinky.cz/koktejl/244231-s-nahlasenymi-ufo-se-roztrhl-pytel.html

Ako sme sa už dozvedeli, čím menej kresťanov, tým viac UFO.

Ale čo je ešte horšie, čím ďalej tým viac vedcov začína hovoriť o mimozemskej návšteve, či invázii ako o dosť možnej. Tu je jeden článok na aktuality.sk, kde vedci z NASA (!) hovoria o mimozemskej invázii vcelku vážne (http://www.aktuality.sk/clanok/192041/vedci-mimozemstania-mozu-znicit-ludstvo-aby-ochranili-ine-civilizacie/). Opäť, odporúčal by som pozrieť komentáre pod článkom, čo na to obyčajní ľudia.

Na tejto anglickej stránke sa zas nachádza kniha (na objednanie) obsahujúca práce renomovaných svetových ekonómov o tom, ako by na svetovú ekonomiku vplývala návšteva (invázia) mimozemšťanov (http://www.google.com/books?hl=sk&lr=&id=QHgMqnqaW_YC&oi=fnd&pg=PA11&dq=aliens+economy+influence&ots=65migxhqWs&sig=q9jpEfQDR1Pc6ZsuwjeeeBHUzOw#v=onepage&q&f=false). Možno si tam pozrieť pár úrivkov z knihy v anglickom jazyku.

No čo ma absolútne dostalo, bola vec o ktorej sa rozpovedala istá pani Carol Rosinová. Tú si tesne pred smrťou najal geniálny raketový vedec a tvorca rakety, ktorá dostala človeka na mesiac – Werner von Braun, aby napísala jeho autobiografiu. Von Braun zomrel v roku 1976 na rakovinu a podľa pani Rosinovej tesne pred smrťou trpel strašnými obavami o osud tohto sveta. Raz jej povedal toto: „Teraz máme tam hore špionážne satelity a hovoríme, že sú namierené proti Rusom. No príde doba, kedy táto hrozba pominie, ale príde iný nepriateľ. Jedného dňa začnú hovoriť, že satelity sú namierené proti teroristom.“ No podľa toho, čo Werner von Braun vravel, ani to nebude konečná vec. Potom sa začne hovoriť, že satelity tam hore sú na obranu pred asteroidmi. „A nakoniec príde doba, kedy začnú hovoriť, že sú namierené proti mimozemšťanom. Ale to všetko bude strašný podvod na ľuďoch !“ Ako pani Carol Rosinová spomína, neverila ničomu, čo jej ťažko chorý vedec hovoril. Až pokiaľ neprišiel 11. september a nezačali sa stavať satelity špehujúce Al-kajdu …

Inak výborný článok na tému mimozemská invázia + komu by to náramne bodlo napísal aj český publicista Adam Bartoš. Tu je odlaz:http://abbartos.wordpress.com/2010/10/24/chysta-se-utok-mimozemstanu/

Aby bolo jasné, už raz sa istá fingovaná invázia mimozemšťanov na planétu Zem odohrala. Kde inde ako v Amerike. Stalo sa to v roku 1939 kedy sa z rozhlasovej stanice CBS ozvala správa, že na poli neďaleko New Jersey pristáli Marťania a zdecimovali protiútok americkej armády. Celá táto šou sa vysielala ako spravodajské šoty a hoci na začiatku boli ľudia upozornení, že ide iba o rozhlasovú hru, tí čo zapli rádio neskôr o tom vôbec netušili. Ľudia v New Jersey a New Yorku prepadli absolútnej panike a začali utekať zo svojich domovov v domnenke, že sa blížia Marťania. Všetko sa nakoniec vysvetlilo. Podľa neskorších výskumov Richarda Handa, až 1,7 milióna ľudí uverilo, že ide o skutočnú inváziu z inej planéty.

Začali sa objavovať teórie, že „Vojna svetov“ (tak sa hra volala a rovnako tak sa volala aj kniha podľa ktorej sa autori inšpirovali) nebola len nevinná rozhlasová hra, ale išlo o istý druh premysleného psychologického výskumu na masovej populácii. V kontexte dnešných dní dáva táto udalosť, ako aj tie nasledujúce, zmysel (tieto rozhlasové „hry“ boli rovnakým spôsobom odvysielané aj v juhoamerických krajinách, pričom v Ekvádore vydesení ľudia dokonca podpálili rozhlasovú stanicu, z ktorej sa to vysielalo). Generálka teda vyšla na jednotku.

Zaujímavá je aj táto vec. Keď na začiatku 90. rokov (20 stor.) prišiel za šéfmi stanice FOX producent situačných komédií Chris Carter s tým, že chce natočiť seriál o agentovi FBI, ktorý by naháňal mimozemšťanov, šéfovia FOXu ho poslali kade ľahšie. Carter sa nevzdal a dal si vypracovať posudok podľa ktorého vyšlo najavo, že až 3 % Američanov verí, že boli niekedy unesení mimozemšťanmi. To je 7,5 miliónov ľudí len v USA ! Keď sa túto správu dozvedeli jeho nadriadení, zafinancovali prvý, pilotný diel Cartrovho vysnívaného projektu. Seriál dostal názov X-Files (Akty X) a dnes je to jeden z najúspešnejších seriálov všetkých čias s viac ako 200 natočenými časťami a (zatiaľ) dvoma celovečernými filmami.

Čo sa týka príchodu Antikrista, čítal som aj máličko pozmenenú teóriu, čo nám bude o ňom povedané, než ako si myslí Jeff (na zopakovanie, Jefferson verí, že Antikrist o sebe vyhlási, že je mimozemšťan alebo polovičný mimozemšťan.) Ja som kedysi čítal, že tak ako Ježiš príde so svojimi anjelmi, pričom bude jasné, že On je Boží syn, tak (ešte pred tým) príde Antikrist so svojími anjelmi – démonmi. Samozrejme, Antikrist nepovie že je Antirkist, povie že je náš spasiteľ, záchranca tohto sveta a možno aj boh. A démoni nepovedia, že sú démoni, ale … mimozemšťania. Mnoho ufónskych siekt (ako napr. Mormóni) skutočne očakáva príchod mimozemšťanov, pričom ich volajú tak trochu podlízavo – „vesmírni bratia.“

V článku sa dosť spomína jeden pojem – „New Age.“ Celkom dobrý článok o tomto „myšlienkovom prúde“ je tu:http://www.redemptoristi.sk/archiv/modules.php?name=News&file=article&sid=184

Na záver ešte jedno kratučké video. Volá sa „Demon in the forest“ (Démon v lese) a podľa môjho názoru je tento názov naozaj veľmi výstižný. No a to už je naozaj všetko.

http://www.youtube.com/watch?v=OWzNg2CrPKM

Tomáš Haruštiak

Tomáš Haruštiak

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Student 4 ročníka gymnázia čiastočne aj počítačový programátor , ktorý každému rád pomože ak ho o to dakto požiada a ktorý je za každu srandu :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu